پشتیبانی نرم افزار در رادنت

یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار رادنت با مشتریان ارائه خدمات پشتیبانی مدرن و مهندسی است، کارشناس پشتیبانی رادنت به درخواست‌هایی که توسط مشتری و از ورودی‌های مختلف سازمان طرح می‌شود، پاسخ می‌دهد. همه اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده به مشتری را ثبت و ردیابی کرده و برای ارائه سرویس به‌موقع و افزایش سرعت پاسخگویی خود، از امکانات و دانشی که در اختیار دارد، استفاده می‌کند.

کارشناس پشتیبانی نرم افزارهای رادنت بر اساس تست MBTI شخصیت شناسی می شوند و در دسته های ذیل جای می گیرند:

INTJ این تیپ شخصیتی رادنت از توانایی درک سیستم های پیچیده و منطق برخوردار است. او می تواند با کمک خلاقیت خود سیستم های جدید ایجاد کند.

INTP این تیپ شخصیتی رادنت در تحلیل مسایل و ارائه راه حل های مبتکرانه (که از لازمه های این شغل است) تبحر زیادی دارد. او از کار در زمینه های فنی و حل مسایل پیچیده لذت می برد.

ESTJ این تیپ شخصیتی رادنت نیاز به سبک کاری سازمان یافته دارد و در جمع آوری، سازماندهی و تحلیل اطلاعات توانمند است.

ISTJ این تیپ شخصیتی رادنت از دقت بالایی برخوردار است و دارای مهارت های فنی خوبی می باشد. او معمولا زمان زیادی را برای کار خود می گذارد.

ISTP این تیپ شخصیتی رادنت به رشته های فنی و فهمیدن چرایی و چگونگی کار کردن چیزها علاقه دارد. او مشاهده کننده خوبی بوده و به جزئیات و واقعیات توجه زیادی دارد. استفاده از تحلیل های منطقی به خوبی در کار این تیپ شخصیتی مشهود است.

هر تیپ شخصیتی رادنت بنا به نوع و نیاز مشتری اختصاص می یابد؛ همچنین شرکت برنامه نویسی مجهز به سامانه پشتیبانی آنلاین رادنت می باشد و در زودترین زمان ممکن درخواستهای مشتریان بررسی می گردد.

تیم محتوی رادنت

شرکت فناوری اطلاعات رادنت آتیه از سال 1389 فعالیت خود را در تشکیل و جمع آوری تیم نرم افزاری از دانشگاه های رتبه اول کشور آغاز نمود و بعد از انجام چندین پروژه موفق و مشاوره های سودمند به دولت خدمتگذار و به منظور پاسخدهی کلان نرم افزاری اقدام به ثبت نام رادنت در روزنامه رسمی شماره 20316 مورخ 12/09/93 نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *